حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد زمان و محل حضور محمدباقر قالیباف در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات واکنش تهدید آمیز نمایندگی ایران در سازمان ملل به تحریم های جدید آمریکا
سرخط خبرها

رئیس جمهور با پوتین دیدار کرد | رئیسی: ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم صادق بودند

  • کد خبر: ۱۱۷۷۸۸
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
رئیس جمهور با پوتین دیدار کرد |  رئیسی: ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم صادق بودند
ولادیمیر پوتین پس از ورود به تهران با آیت‌الله رئیسی دیدار و پس از آن روسای جمهور ایران و روسیه عازم دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه که عصر امروز (سه‌شنبه) به تهران سفر کرده است، بلافاصله پس از ورود به فرودگاه، عازم نهاد ریاست جمهوری شد و با رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.

در این دیدار روسای جمهور ایران و روسیه درباره گسترش بیش از پیش روابط در حوزه‌های مختلف از جمله انرژی، ترانزیت و مبادلات تجاری و نیز تحولات منطقه گفتگو کردند.

سید ابراهیم رئیسی در این دیدار گفت:همکاری ها در رابطه با مقابله با تروریسم منجر به امنیت منطقه شده است

وی افزود: دیگران مدعی مبارزه با تروریسم بودن اما همکاری ما با روسیه نشان داد که در وعده خود صادق بوده ایم.

پوتین: می‌توانیم رکورد‌های تجاری‌مان را به رخ بکشیم

ولادمیر پوتین: در دیدار با رئیسی گفت: بسیار خوشحالم که در سرزمین مهمان نواز ایران هستم. همکاری های ما در زمینه های مختلف بسیار پیشرفت میکنند. معادلات تجاری بسیار پیشرفت می‌کند .

رئیس جمهور روسیه گفت: در زمینه امنیت بین المللی همکاری های خود را افزایش می دهیم


پوتین افزود: روابط دو کشور با سرعت خوبی در حال توسعه است، می توانیم از هم اکنون رکوردهای تجاری را به رخ بکشیم.

پس از گفت‌وگوهای رئیسی و پوتین روسای جمهور دو کشور عازم دفتر مقام معظم رهبری برای دیدار با معظم له شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->